Overblog
Edit post Follow this blog Administration + Create my blog
Imponujące Pełne Wersje Symulatorów 4880

Imponujące Pełne Wersje Symulatorów 4880

Czego jeszcze nie wiesz o Farming Simulator 19: Platinum Expansion

W współczesnym czasie symulatory wysypują się jak grzyby po https://symulatorypc.pl/download/symulator-zlodzieja/ deszczu. Trudno choć w tym grzybobraniu znaleźć coś, co będzie podłe oraz nie przyniesie nam bólu żołądka. Takim swoistym prawdziwkiem można wymienić serię Farming Simulator, która już od wielu lat przyzwyczaiła nas do profesjonalizmu w symulacji życia rolnika.

Muszę przyznać, że z linią Farming Simulator nie miałem nie do tworzenia. Nie raz obiło mi się o uszy, że gry te ćwiczą rekordy pozycji w Polsce, jednak zawsze traktował wtedy zbyt coś absolutnie nie dla mnie. Mimo wszystko w tym roku postanowiłem sprawdzić, z czym zatem się je.

Farming Simulator 19 to pracuje od szwajcarskiego studia Giants Software. Seria może pochwalić się już ponad 10-letnim stażem, od momentu wypuszczenia w 2008 roku Farming Simulator Classic. Z tego etapu kolejny gry stopniowo się rozwijały, dodając nowe mechanizmy, sprzęty a naprawdę dobrze. W scenie z numerkiem 19 twórcy polecają się ponad 100 markami oraz ponad 300 rodzajami pojazdów i instytucji rolniczych. Zdecydowanie przypomina to wrażenie, i do obecnego w edycji walki z numerkiem 19 dała marka John Deer, czyli największy producent osprzętu rolniczego na świecie. W dziewiętnastce do stworzeń hodowlanych dodano konie, i z świeżych roślin uprawnych mamy bawełnę oraz owies, co dokładnie stosuje się z pojawieniem koni.

Tak cechują się zmianie w najnowocześniejszej odsłonie serii, i już przejdźmy do ostatniego, co naprawdę właściwie możemy tutaj robić. Jako iż istnieję świeżakiem w cyfrowym farmingu, a moja skromna myśl o uprawie roli wychodzi z analizie poczynań rolników w polskiej wsi, to wymagał oswajać się wszystkiego praktycznie od zera. Takim jak ja z pomocą przychodzą stworzone przez twórców samouczki, które uczą zasad pisania czynności na własnych miejscach. Dowiemy się tutaj, jakich sprzętów zastosować do wyboru pszenicy, nawożenia upraw lub jak belować słomę oraz siano. Gra nauczy nas oraz jak ścinać oraz przygotowywać do transportu drzewa. Samouczków jest naprawdę sporo i podejmują nam dużo pożytecznych informacji przed podjęciem pracy.

Czego jeszcze nie wiesz o Farming Simulator 19: Platinum Expansion

Samą karierę możemy zacząć, wybierając drink ze rzędów trudności. W najprostszym na start dostajemy wstępnie rozwinięte gospodarstwo, z domem, czterema polami oraz z gotowym sprzętem potrzebnym nam do podjęcia działalności. Dostajemy także 100 tysięcy na dalsze wydatki. Drugi stopień trudności to już nie przelewki. Tutaj na startu dostajemy jedynie 1 250 000 pieniędzy, ale nic poza tym. Musimy więc kupić pole i potrzebne maszyny, by w ogóle rozpocząć zabawę. Trzeci poziom jest podobny do następnego, spośród tymże że na wstęp otrzymujemy tylko 500 000, i ceny za sprzedaż artykułów są znacznie mniejsze, przez co że jest się dorobić. Ja tak długo się nie zastanawiałem i wybrałem pierwszy poziom trudności, żeby przyswoić sobie podstawy rozgrywki.

Na starcie naszej sprawy jesteśmy niski przewodnik, który wykonywa nam informacji. Wsiadamy czyli w kombajn i zdobywamy wyrośniętą już pszenicę. Potem dalszą robotę zlecamy pracownikowi, i my przesiadamy się do traktora z podpiętym siewnikiem i obsiewamy puste pole. Następnie samouczek się kończy i każe nam obserwować znaczniki kolejnych misji, które… zupełnie się nie pojawiają? Nie rozumiem, czy coś przeoczyłem, a przez prawie 20 godzin gry na jakimś zapisie nie dostałem kolejnych zadań, a reszty musiałem pokazywać się sam. Dobra, jakąś tak wiedzę był z samouczków, wtedy nie istniałoby naprawdę źle. Znalazłem sklep, tam znalazłem maszynę do belowania i wróciłem zebrać słomę z miejsca. A tylko po jakimś etapie dowiedziałem się, że są także zgrabiarki, które ułatwiają zbiory rozrzuconej słomy.

Na wstępu gry napotykałem ścianę wiele razy. Na dowód kupiłem maszynę do rozsiewania nawozu, znalazłem także nawóz, a gdy nawóz wsypać do maszyny? Istniał na palecie, to pewnie trzeba zakupić odpowiedni podnośnik do traktora, a przy kilku próbach żaden nie pasował, aż ostatecznie wypożyczyłem ze sklepu wózek widłowy. Dzięki temu udało mi się przesypać nawóz do maszyny. Takie małe problemy, które występowały z mojej niewiedzy, zdarzały się często, a twórcy chyba stwierdzili, że dla każdego jest wtedy czyste i nie było o tym mowy w żadnej pomocy. Tak toż, jak z napełnieniem sadzarki ziemniaków – ziemniaków nie było ani w silosach, ani w sklepie, więc ostatecznie zwolnił z uprawy. Wystarczyłoby kilka opisów, i poza byłaby o dużo dużo prosta.

Ocena użytkowników 8/10

Czego jeszcze nie wiesz o Farming Simulator 19: Platinum Expansion

Wymagania sprzętowe Farming Simulator 19: Alpine Farming Expansion:

Minimalne: Intel Core i3-2100T 2.5 GHz / AMD FX-4100 3.6 GHz 4 GB RAM karta grafiki 2 GB GeForce GTX 650 / Radeon HD 7770 lub lepsza 20 GB HDD Windows 7/8/10 64-bit

Czego jeszcze nie wiesz o Farming Simulator 19: Platinum Expansion
Share this post
Repost0
To be informed of the latest articles, subscribe:
Comment on this post